Go glögg!

Glögg är gott. Glögg är jul. Vår egen glögg finns som klassisk röd och som choklad och hjortron. Jag ville ha en räv på etiketten, men så blev det inte. Kanske nästa år.
Go Glögg Allihop!

Fler nyheter

Två koffeinfria svarta smaksatta teer!

Du har väl inte missat att vi har två nya koffeinfria svarta smaksatta teer? Båda gjorde på te från Assam.

Banankaffe

Vår tolkning av den virala succén ”Banana Iced Coffee” är här! Ett smaksatt kaffe där fylliga toner av choklad och

Skolavslutning

Visst är det en härlig tid kring skolavslutningen? Luften är fylld av förväntningar och sommaren står för dörren. För de