Vintermys

Finns det något bättre än att äta och dricka ute? Speciellt en solig vinterdag. Det är värmande både för själ och mage. Min privata termossamling har utökats med åren. Först var det bara kaffetermosen, sedan kom barnen och då kom också chokladtermosen. Sedan kom korvtermosen och nu finns också sopptermosen. Så utan termos, inget Vintermys. Glad Vintermys!

Fler nyheter

Två koffeinfria svarta smaksatta teer!

Du har väl inte missat att vi har två nya koffeinfria svarta smaksatta teer? Båda gjorde på te från Assam.

Banankaffe

Vår tolkning av den virala succén ”Banana Iced Coffee” är här! Ett smaksatt kaffe där fylliga toner av choklad och

Skolavslutning

Visst är det en härlig tid kring skolavslutningen? Luften är fylld av förväntningar och sommaren står för dörren. För de